Tuesday 20 January 2015

MAJLIS MAHABBAH DAN JALINAN MESRA BERSAMA YB ARIFIN ARIF

TARIKH : 20/01/2015
LOKASI ; DEWAN MINI PERPUSTAKAAN BEAUFORT

majlis mesra dan perjumpaan bersama YB Arifin Arif bersama guru-guru JHEAINS Pedalaman Bawah. turut menjayakan majlis perjumpaan adalah Ket pen pengarah Pentadbiran. Pn Hjh Siti apsah yang telah berjaya meleraikan kekusutan ketidak tahuan masalah yang dihadapi dalam pengurusan masalah melibatkan guru-guru yang sedang ditangani

tahniah kepada guru-guru yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.










































dalam majlis ini, selain penerangan yang disampaikan oleh Pn Siti Apsah. sesi dialog juga dilaksanakan dalam keadaan yang muhibbah. ruang dan peluang ini digunakan sebaiknya oleh guru untuk mengemukakan masalah yang melibatkan perjawatan, gaji dan pembangunan sekolah

sesi dialog bersama KPP dan YB Ariffin



ustaz Arifin da ustaz Jaludin













persembahan khas untuk majlis tersebut. deklamasi puisi yang disampaikan oleh ustazah Dg Maimunah hj Sidek yang bertajuk 'TERIMA KASIH' - PUISI tersebut akan dipaparkan dalam artikel berikut.

selepas jawapan diberikan ke atas semua soalan yang dikemukakan dengan jayanya. majlis penyerahan dokumentasi kepada YB Ariffin Arif , KPP Pn Siti Apsah diwartakan dibawah amanah yang dilakukan oleh guru besar kami iaitu ustaz Ariffin Hj Bakri yang disampaikan oleh ustaz Hj Mohd Taif kassim.











sebagai tanda penghargaan, cenderamata diserahkan kepada YB Arifin da Pn Siti apsah.




majlis selesai dilaksanakan dengan penuh harapan dan ikatan muhibbah yang semakin kukuh dan mantap. insyallah akan bertemu lagi di masa yang lain dalam matlamat yang sama.

No comments:

Post a Comment